Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

КЕШБЕК-МАРКЕТ

отримуй до 15% кешбеку за покупки в магазинах через застосунок izibank!

✔ без обмежень на максимальну суму кешбеку✔ накопичуй до 600 грн кешбеку щомісяця✔ діє для розрахунків карткою izibank

як працює «кешбек-маркет»?


    у застосунку izibank відкрий розділ «кешбек» - «кешбек-маркет»

    обери бажаний магазин та ознайомся з умовами отримання кешбеку і правилами покупок у ньому

    натисни «перейти до магазину», додай товари в кошик і оплати карткою izibank

    після оформлення замовлення кешбек набуде статусу «в очікуванні» на вкладці «кешбек» - «кешбек-маркет»

    кешбек стає доступним для виведення через термін, який встановлює кожен магазин окремо

    при виведенні кешбеку утримуються податки та збори згідно з чинним законодавством

партнери
оновлюємо пропозиції для тебе,тож заглядай в застосунок izibank, щоб завжди бути в курсі найкращих кешбек-акцій.

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

часті питання

  • що таке «кешбек-маркет»?

    це перелік інтернет-магазинів, в яких за замовлення продуктів чи послуг буде нараховуватися кешбек
    кожен магазин може мати додаткові умови, з якими радимо ознайомитися на сторінці обраного магазину. перелік та кількість магазинів може змінюватися.

  • якщо я оплачу товар карткою izibank під час отримання, як ви про це дізнаєтесь і нарахуєте мені кешбек?

    коли ви, купуючи товар, переходите із мобільного застосунку izibank до магазину-партнера, ми формуємо унікальний номер вашого замовлення. завдяки йому ми відстежуємо ваше замовлення до кінця купівлі, тому ви завжди отримаєте кешбек.

  • що означає статус кешбеку «в очікуванні»?

    це означає, що ми чекаємо, поки партнери передадуть дані замовлення. Після підтвердження партнера сума кешбеку відобразиться на балансі «всього накопичено». максимальний час очікування кешбеку можна подивитися у відповідному магазині в розділі «кешбек-маркет» у мобільному застосунку izibank.

  • що робити, якщо мій кешбек не з'явився у статусі «в очікуванні»?

    будь ласка, створіть запит на службу підтримки у чат-боті Telegram, Viber, ел.пошта au.moc.knabizi%40olleh або за телефонами гарячої лінії 0 800 605 005 (безкоштовно з усіх телефонів на території України)
    додайте такі дані про замовлення (та будьте готові підтвердити їх скріншотом):
    • назву магазину, де замовляли товар
    • номер замовлення
    • дату замовлення
    • суму замовлення
    номер замовлення ви можете знайти в смс або електронному листі від магазину, особистому кабінеті партнера та чаті Telegram або Viber від магазину.